Spökfest!

Som vi har laddat för spökfesten på förskolan. De skulle klä ut sig och måla sig (Lova) och barnen hade bakat bullar i onsdags. Vi hade köpt en häxhatt. Och sedan kom febern och hostan. Oj vad hon grät när hon förstod att hon skulle missa festen. Bara att spöka till vardagsrummet, köpa monsterbakelser och köra hemmafest. Det blev rätt okej ändå.





Skrällhostan och nästan-febern håller i sig tyvärr. Första roligheten vi skulle gjort i helgen fick jag avboka och det ser inte lovande ut för fortsättningen heller. Men kanske piggar de på sig, får hålla en tumme.


Kommentarer
Postat av: emma

Nä fy, stackarn :( Men sickna härliga föräldrar som ställer upp med hemmafest, jag hade inte ens haft den tanken tror jag :) Vad gör ni nu till helgen då? Har ni massvis inplanerat?

2011-11-08 @ 22:10:20
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh älskade gullungen! Fina fina fiiiiiina. Snyftar lite på min kant.

2011-11-27 @ 19:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0